Monday 18 April 2011

I'm Not Single♥

Salam..


Sekarang ni aku saje nk bagi tau yg aku ni dh berpunye tp bkan bermaksud aku dh kahwin k belum sampai seru lg katenye...hehehehe mgkin thun dpan ke xpun thun dpan² lg ke...Hati aku telah dicuri seseorang jejaka yg begitu tampan (ceh poyo la plak ) dan gagah perkasa.aku cite ni pn bkan nk menunjuk² k tp just nk inform je ye r mne tau de org nk ngurat aku ke?hehehehe mcm la cantik sangat aku ni..nk tgok x sidia 2?




hehehe jgn marah tau aku sje xnk bg korg tgok muka dia dlu blum tiba masenye kot...comey kn pic dia?


Tp pada hakikatnye aku ni cuma nk cari kawan & nk sembang² hal duniawi...so kite abaikan je.



ni gambar aku dengan dia...

eh jangan pelik tau gambar aku yg ni knapa xpkai tdung?sbnarnye ni la aku yg sblum² ni tp sekarang ni imej aku dh bertukar...aku dh jd perempuan solehah.hehehehhe :)


nantikan kemunculan aku yg lain² tau...



4 comments:

  1. alamak tiba tiba dia tukar jadi kartun upin ipin. haha..


    tolong vote cik su untuk kotex fresh face search .caranya g ke link tekan vote now dan search suriani salleh. dah nampak gambar tekan vote. pastu tekan vote now

    ReplyDelete
  2. hehehhe ni bkan katun upin ipin tp boboiboy...best cerita die ti tgok la...

    orait i will vote 4 u...

    ReplyDelete
  3. Bukan Boboiboy : ;D

    selamat berblogging Cik Ain!

    ReplyDelete
  4. usop:tq2 you are my teacher right now...hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...